Kurs tańca towarzyskiego

Podczas zajęć uczestnicy poznają podstawowe kroki do 3 tańców - żywiołowej cha-chy, dostojnego Walca Angielskiego oraz kubańskiej Salsy.
Uczestnicy kursu zostaną wprowadzeni w świat tańca, nauczą się podstawowych kroków oraz swobodnego poruszania się w rytm muzyki.

Terminy zajęć:
9 sierpnia: Rytmiczna cha – cha |10 sierpnia: Walc angielski |
11 sierpnia: Kubańska salsa |
godziny 18:00-20:00

Miejsce: Klasztor oo. Dominikanów, Freta 10

O prowadzących:
Kurs poprowadzi zawodowa para sportowego tańca towarzyskiego: Przemysław Walisiak i Zuzanna Moss.
Przemysław Walisiak tańczy od dziecka, sportowo trenuje taniec towarzyski od 8 roku życia. Posiada międzynarodową klasę taneczną S zarówno w tańcach standardowych jak i latynoamerykańskich. Jest dyplomowanym instruktorem. Więcej informacji na profilu na Facebooku.



Komentarze

Anna Barańska pisze…
Ja na taniec towarzyski zapisałam się do szkoły tańca https://k-polanski.com/ chociaż dość długo zwlekałam z decyzją. Najbardziej obawiałam się faktu, czy dam sobie radę. Udało się, gdyż taniec towarzyski to jest to co kocham i mam zamiar tańczyć tak długo ile się da.

Popularne posty z tego bloga

Startujemy już jutro

Różnorodny program spotkań i warsztatów podczas tegorocznego Jarmarku

Nowenna do Św. Jacka - 800 intencji na 800 lecie Dominikanów