dom... na szczęście!

Jeśli ktoś tu zagląda, niech przyjmie pozdrowienia z festiwalu (zob. poprzedni wpis).
Oprócz pozdrowień - parę myśli o domu.

1. Wiele razy o tym ostatnio mówiłem, także na kazaniach: Freta 10 to dom - dla braci z mojej wspólnoty i dla tych, którzy nas odwiedzają.
1a. Jestem szczęśliwy, że mogliśmy zrobić razem Jarmark. My - bracia z klasztoru. My - razem z braćmi i siostrami z DA. Wielkie dzięki!

2. W Jarosławiu z wielką radością chodzę na warsztaty śpiewu tzw. Sacred Harp. Bardzo ciekawy nauczyciel: Tim Eriksen; niezwykłe doświadczenie wspólnotowego gromkiego śpiewu na chwałę Boga. Ale przede wszystkim: potężne umocnienie wiary w życie wieczne. Takie przejmujące teksty - "daj smutek lub radość, odbierz przyjaciół, ale zwróć mi ich ponownie w owym wiecznym dniu". I refren: zaśpiewam Alleluja, zaśpiewasz Alleluja, zaśpiewamy Alleluja, gdy dotrzemy do domu. Pięknie tak śpiewać i mówić sobie, że wszyscy idziemy do Domu.

Komentarze

Tygrysek pisze…
Zagląda zagląda o Ojcze Przeorze. Widzę, że reszta naszych blogowych autorów regeneruje siły po jarmarku. Wnioskuję to z braku nowych postów, poza Twoimi Ojcze.
Zazdroszcze festiwalu... może kiedyś i me stopy tam zawędrują.
przeor pisze…
Piszesz, że zazdrościsz festiwalu. A ja mam ogromny apetyt na częstsze śpiewanie takie jak na tych warsztatach z Sacred Harp. Ile energii, ile radości!
Ruda pisze…
może i w domu na Freta zabrzmi taki śpiew...
przeor pisze…
Bardzo bym chciał. Powstała lista mejlowa, może się jakoś skrzykniemy - to jest ok. 70 osób z całej Polski. Tim Eriksen zapewnia, że ktoś ze Stanów na pewno przyjedzie, jak zrobimy takie śpiewanie.

Popularne posty z tego bloga

Startujemy już jutro

Różnorodny program spotkań i warsztatów podczas tegorocznego Jarmarku

Nowenna do Św. Jacka - 800 intencji na 800 lecie Dominikanów